Fórum Citroeny.cz http://forum.citroeny.cz/forum/ |
|
Grand Picasso - autoojetiny http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7569 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | brooklynspeedy [ ned 03. bře 2013 22:06:20 ] |
Předmět příspěvku: | Grand Picasso - autoojetiny |
Zdravím, nemáta někdo doma autoojetiny číslo 8/2012. Je tam o Grand Picasso a jelikož se chystám jí koupit rád bych si to přečetl. Díky |
Autor: | Mikra [ ned 03. bře 2013 22:19:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
Můžeš si ho koupit TADY |
Autor: | ban [ pon 04. bře 2013 14:29:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
skus si pozriet recenzie vlastnikov tychto aut na www.moje.auto.cz, mne to dost pomohlo pri rozhodovani. hlavne tam boli uplne odlisne nazory na robotizovanu prevodovku v porovnani s testami "motoristickych novinarov", alebo si precitaj cele toto forum, dozvies sa viac ako z akehokolvek casopisu |
Autor: | MotoMoto [ pon 04. bře 2013 14:51:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
Velký problém u recenzí vlastníků vozu, ale nejen vozu, je přílišné přikrášlování vlastní volby ve styly každá liška chválí svůj ocas. Prostě málokdo řekne že udělal blbost a blbě koupil, nedejbože když si to třeba prosadil na rozdíl od názoru manželky. Pakdává ven jen to jak to jeho je super a bez problémů a nejlepší volba. Mnohdy aby sám sebe úřesvědčil, že tomu tak je. |
Autor: | kuntík [ pon 04. bře 2013 17:37:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
tak jako vlastník BMP6 moc spokojenej nejsem. se klidně přiznám, že jsem čekal lepší chování. Neníé to špatná věc, ale je to u toho GP nějaký nedotáhnutý. Máme to ještě v Puntu a tam je to naprosto v cajku, takže jsem čekal že u jednou tak drahýho auta to bude stejný nebo lepší. Bohužel není... A ještě konfort podvozku mě zklamal. Proti P406 je to šílenej kostitřas. |
Autor: | ban [ pon 04. bře 2013 21:24:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
Aj tak si myslim, ze vlastnik auta napise lepsiu recenziu ako niektori "profesionali". Ked som napriklad cital pred kupou auta tento test, ostal som dost vystraseny: http://www.zavolantem.cz/testy-aut/citr ... -s-robotem Léčba šokem Chvíle šoku přichází při prvním rozjezdu. Nechávám volbu stupňů na automatu a nestačím se divit. Neznalý chování robota nesundám nohu z plynového pedálu. Následuje potrestání v podobně tvrdého škubnutí, zhruba půlsekundové prodlevy a dalšího záseku, který oznamuje nově zařazený stupeň. A tak to jde dál, dokud nedosáhnu kýžené šesté rychlosti. Otřesné! Takhle přeci jezdit nelze. Volím proto manuální režim a doufám, že se mi podaří robota alespoň trochu zkrotit. Zrychluji, řadím a teátr se opakuje. Hlavy řidiče i spolujezdkyně putují setrvačností vpřed, z vedlejšího sedadla se navíc ozývá jemné hýknutí. Nechci se vzdát, jde přeci o francouzské auto a ty charakterizuje hlavně komfort cestování. Po chvíli tréninku přicházím na jednoduché řešení. Představím si, že řídím klasickou manuální převodovku. Před řazením proto sundám nohu z plynu, vteřinu počkám a pak zas přidám. Heuréka! Už se jede lépe, bez nepříjemného cukání. Při každém řazení je ale jen třeba vysledovat správnou prodlevu. Začátečníkovi se stává, že rychlost přehození jednotlivých stupňů přecení a trefí se s plynem do mezery. Trestem mu je opět obhroublé škubnutí. Další nedorozumění může nastat také při prudší akceleraci, nebo při stavění na semaforech. Robotizovaná převodovka totiž řidiči plně nedůvěřuje. Nenechá ho zajít do krajních situací a ještě před červeným polem otáčkoměru sama svévolně zařadí. A je jí jedno, že máte na voliči manuál. Smůla, neumíš řadit, udělám to za tebe! Často se tak stává, že řidič začínající s Picassem zařadí v podobné chvíli jako samostatný robot. Výsledkem je přehození rovnou o dva stupně, což je v některých situacích opravdu nepříjemné. Věčná záhada Tak si to shrňme. Na robotizovanou převodovku si u Picassa musíte zvyknout. Když už se s ní naučíte, zjistíte, že se vůz ovládá skoro stejně, jak s klasickým manuálem. Rozdíl je jenom v tom, že vám ruka nekmitá mezi volantem a řadící pákou vprostřed. Robot je také místy až příliš drzý a do volby stupňů svévolně zasahuje. Používat automatický režim je pak úplným sebemrskačstvím. Navíc, kombinovaná spotřeba, která má být u kratší verze 6,1 litru nafty na sto kilometrů, se kvůli zápasení s řazením vyšplhala k hodnotám těžšího Grandu na 7,5 litru. Záhadou pro mě je, proč si tedy dal Citroën práci s robotizovanou převodovkou, když má k dispozici kvalitnější metody. Pokud chcete mít nad autem plnou moc, sáhněte po manuálu. Pro ty pohodlnější řidiče je připraven hladce jednající automat. A i ten vám dovolí korekce pádly pod volantem. Tak proč se trápíme s neposlušným robotem? Skutocnost je podla mna uplne ina. |
Autor: | MotoMoto [ pon 04. bře 2013 21:32:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
Je i není, já když jsem poprvé sedl do GP tak jsem vůbec nevěděl, že nějaký robot je a byl jsem zvyklý na klasický automat a proto jsem byl upřímně zděšený co to je za automat. Takže když o tom člově neví tak se mu to může tak zdát. Ale u této recenze to píšící autor věděl do čeho jde. Navíc spíš o jeho neznalosti hovoří fakt že se pozastavuje nad opravou ručního řazení v případě extrémních případů, který stejně funguje i u automatů a i jiných značek. |
Autor: | brooklynspeedy [ úte 05. bře 2013 9:16:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
Dekuji za reakce. Ono jde spíš o to, že jsme nikde pořádně nenašel uživatele s 1.8 16V s manuálem, který by se trochu rozepsal. Dlouhou dobu jsem byl zastáncem HDI. V Xsaře neskutečný a úsporný dělník v C5 mám 2.2HDI a taky plus mínus spokojenost, jen ta odezva na plynový pedál by mohla být rychlejší ( tchán má také 2.2HDI ale v automatu a po vykucháná FAP je to prý docela jiné auto ) FAP, to je to co mi nyní od dieslu odrazuje. Na mé C5 to dost často hází chyby a jelikož jezdíme spíše krátké vzdálenosti, tak toto řešení není pro nás. Diesel se mi už nevyplatí. Zatím jsem měl vždy auto a manuálem a asi zatím u toho chci zůstat. Jako bývalý rallye mechanik nemám rád, když mi do řízení kecá nějaká elektronika I když kdybych našel GP s 6ti stupňovým manuálem s HDI, tak abych si nechal vykuchat a vyřadit FAP a byl by klid, ale takové se nevyráběly pokud vím. Jaký je ten motor 1.8 16V?? Není to malé na tak velké auto??? Nechci s krabičkou závodit, ale cestovat s rodinou ( dve děti + 3 psi ) Má tu někdo tenhle motor v GP??? My jsme ještě v rodině žádný benzín z francie neměli |
Autor: | HonzaC [ úte 05. bře 2013 9:53:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
Jen poznámka, GP Hdi se dělalo s 6ti stupňovým manuálem. Jen nevím jakou kubaturu jsi měl mysli, zda 2,0 nebo 1,6. 1,6 se s 6ti stupňovým manuálem dělala až s 8V provedením motoru 82KW, až od roku 2010 nebo 2011. 16V 1,6 (80KW) je 5ti stupeň v případě manuálu. 2,0hdi nevím, ale myslím si, že byly jen 6ti stupňem. |
Autor: | brooklynspeedy [ úte 05. bře 2013 11:21:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
měl jsem na mysli GP a 2.0HDI s klasickým manuálem - to jsem ještě neviděl ... o 1.6HDI a manuálem vím, ale to nechci vždy když jsem narazil na GP 2.0HDI tak v tom byl robot |
Autor: | hans [ úte 05. bře 2013 17:35:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
Co se týká 2.0 HDI s 6°manuálem, tak je to záležitost posledních cca 2 let, předtím se to vůbec nedodávalo, u nás se to ani dnes moc nevidí, ale třeba v Německu ano: http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... asrc=st|fs Mám za to, že je to od faceliftu, kdy se ostré znaky změnily za zaoblené a přibyla denní světla. To též začali dávat 6° manuál k 1,6 HDI, o změně z 16V na 8V se z vrozené skromnosti nezmińují ) |
Autor: | HonzaC [ úte 05. bře 2013 18:03:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
Tak letem jsem se díval na nabídky prodejců a je jich tam plno, ale nových aut. Ojetiny s těmito parametry opravdu žádné nejsou. |
Autor: | hans [ úte 05. bře 2013 23:30:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Grand Picasso - autoojetiny |
co tady: http://www3.citroen-exclusive.de/gebrau ... suche.html |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |