Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

EGR ventil
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=6490
Stránka 1 z 2

Autor:  Oxy [ pát 06. črc 2012 14:17:37 ]
Předmět příspěvku:  EGR ventil

Ahojte.
Neviem ci mam alebo nemam to povazovat za problem. Diagnostika mi pise, ze mam trvalu zavadu EGR ventila, obvod je preruseny, ventil je otvoreny. Ale vsetko funguje ako ma. Nemam ziadne problemy ani pri startovani, ani pri beznej prevadzke. Aj pri sledovani parametrov sacieho traktu ten ventil pekne funguje, aspon podla toho co vidim v diagnostike. Ak ma niekto skusenosti, pekne Vas prosim o radu.
Dakujem!

Přílohy:
Poznámka: 3360 ot/min, zatvoreny
IMAG0220.jpg [72.08 KiB]
Zatím nestaženo
IMAG0219.jpg [123.69 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: 3072ot/min, otvoreny na 12%
IMAG0218.jpg [115.02 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: 1856 ot/min, otvoreny na 59%
IMAG0217.jpg [72.37 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Volnobeh, ventil zavrety.
IMAG0216.jpg [123.8 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Hlaska chyby.
IMAG0215.jpg [76.51 KiB]
Zatím nestaženo

Autor:  certi.cz [ pát 06. črc 2012 16:58:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

já mám obdobný problém na 1.6 hdi.
jde o to že občas mi svítí EGR ventil občas vůbec nic a občas se mi to rozsvítí s ASR.
v servisu mi bylo řečeno že pokud mi nevadí že svítí kontrolky tak at to neřeším a pokud se mi
to začne nelíbit tak EGR odpojit elektroniku uplně a vše je ok

Autor:  Oxy [ pát 06. črc 2012 18:04:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Lenze mne nesvietia ziadne kontrolky, na displeji nemam ziadne chybove hlasky, a na tuto zavadu( ak to je zavada ) som narazil az ked som napojil auto na diagnostiku ked som to auto kupoval.
Nepovazoval som to za nejaku extra velku chybu, a kupil som to tak ako to bolo. Len teraz snazim sa to doriesit.

Autor:  certi.cz [ sob 07. črc 2012 8:20:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Tak to byli staré chyby -které zůstali zapsané v chybovích hláškách.

Autor:  Oxy [ sob 07. črc 2012 10:45:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Ta chyba je tam stale, preto sa vola TRVALA ZAVADA ( vid obrazok IMAG0215.jpg ). Cely problem spociva v tom, ze ta zavada sa neprejavuje navonok, a ja sa bojim, ze jendeho dna to auto mna niekde necha, a ja budem musiet volat odtahovku.... :(

Autor:  Oxy [ ned 08. črc 2012 20:44:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Ako tak patram, tak zistujem, ze to asi nebude samotny EGR ventil, lebo on spravne sa vola ELEKTRICKY ventil (je polohovatelny), a ja v diag mam napisane, ze je vadny elektromagneticky ventil klapky. A aj ten tam je, adnes som ho mal vonku. Na Citroen serveri v navode je napisane, ze cievka daneho ventila pri teplote 23 stupnov ma mat hodnotu minimalne 18 Ohm, maximalne 22 Ohm, a ja som nameral 15,4 Ohm, tak teraz uvazujem ci ta hlaska nie je sposobena nizkym odporom cievky ventila.
Tusim tento problem mam len ja, a ta chyba je dost zriedkava. Uz som prehladal snad vsetko co sa dalo, a vysledok zatial ziadny....... :(

Přílohy:
Poznámka: Elekrticky ventil EGR
555188.jpg [45.48 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Elektromagneticky ventil
smpe-xelv25.jpg [10.12 KiB]
Zatím nestaženo

Autor:  roman II [ pon 09. črc 2012 8:36:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

neměl by někdo prosím schéma jak se k EGR ventilu dostat a co se všechno musí demontovat aby se mohl vyměnit, děkuji

Autor:  certi.cz [ pon 09. črc 2012 10:06:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

roman II
bylo by potřeba napsat jaký motor --u 1.6 hdi horní hadice,filtr box a naftový filtr
pak už jen 2 hvězdičky egr ventil --ale je tam přístup jak PÍP

Autor:  roman II [ pon 09. črc 2012 12:04:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

omlouvám se, je to 1,6 HDI 80kw,děkuji

Autor:  Oxy [ pon 09. črc 2012 14:56:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Neviem co si mam mysliet.......
Potom co som rozklikol tu chybu, diagnostika mi vyplula kod chyby P1471. Precital som to na nete tu:

http://www.index-q.sk/Images/CarDiag/sg ... itroen.pdf

A podla mna to je nejaka blbost, lebo ta chyba hovori o nejakom ventilatore na strane vodica. :o

Pekny bordel....

Ohladne umiestnenia EGR na 1.6 HDI, to ti neporadim, ale podla mna bude niekde vpredu, nakolko vyfukovy system mas vpredu. U 2.0 HDI vsetko je presne naopak, tam vyfukovy system je vzadu, a je tam aj taky pristup....... Pekny porod kym ho vymotnujes...

Přílohy:
IMAG0308.jpg [351.79 KiB]
Zatím nestaženo

Autor:  Oxy [ pon 09. črc 2012 15:11:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Tak nie....... tu je ta spravna tabulka.
http://c4owners.org/plugins/content/con ... content.61

Takze som tam kde som bol....

Autor:  chose321 [ pon 09. črc 2012 17:43:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Netuším co by to mohlo být, akorát mě zaráží to napětí akumulátoru 11,3 V ??? už při volnoběhu by si tam měl mít min. 13,8 V

Autor:  Oxy [ pon 09. črc 2012 22:55:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Vyriesene!
Taka blbost, az to boli...... Na tom cidle ( to je vlastne podtlakovy ventil ) bol vytiahnuty napajaci konector, a stacilo ho zastrcit. Ten ventil co som mal vonku, a ktory som skusal, ten bol pre turboduchadlo ( su rovnake), ale aj ten funguje spravne, stacilo urobit podtlak nastartovanim auta ( viac ako na 15 sec. ako to je pisane v diag.) a obydva ventily pekne cvkaju.
Ventil pre turboduchadlo ca nachadza vzadu pri EGR, a ten pre EGR je vpredu dole pri chladici...

Autor:  marekrossi [ sob 24. bře 2018 17:44:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Servuste.... mal som ten samý problém ako kolega..... P1471...riešil som podla popisu a našlo sa. Je to ono, len u mňa bol káblik predraný od ochrannej izolácie (trubky). Káblik zacínoval, zaizoloval, chyba zmizla. Problém odstránený ;)

Autor:  Krtasek [ úte 24. dub 2018 20:22:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Zdravím Vás, mě zase včera na diagnostice vyjela chyba P0700 ( P0700 Transmission Control System Malfunction - převodovka ). Auto mi začalo zase ještě před nastartováním, při studeném motoru po otočení klíče hlásit několik hlášek najednou: Antipolution system faulty, Gearbox faulty a tuším break faulty.,....už přesně nevím. Při rozsvícení těchto chyb jsem auto nenastartoval, resp. vubec nepovolil točit startérem. Jakmile jsem vypnul klíček, zapnul, tak startovat šlo a hned chytlo. Nemůže to být slabší baterii či špatným alternátorem, který málo dobíjí ? Toto mi dělalo, když bylo ráno chladno a baterka né moc dobře točila. Teď když jsou rána a dny teplejší, to nedělá. Taky se mi stalo, že se mi rozsvítila ta žlutá kontrolka, která vypadá jako skřín převodovky a k tomu Servis. Dříve (1,5 roku zpět ) se mi stávalo, že mi auto za jízdy píplo, zahlásilo chyby a zastavilo. Řeknu Vám, na německé cestě, kde nebyl odstavný pruh, kdy Vám auto z ničeho nic zastaví, je to pro mě a pro ty, co jedou za mnou opravdu o hubu.K tomu děti v autě......šílené. Nechápu, jak můžou nastavit auto tak, že při chybě Vám to zastaví auto a vy s autem prostě nepohnete - nedojedete na trochu bezpečnější místo.
Co si myslíte o té chybě P0700 ? Vím, že to je chyba jakoby převodovky, ale tato řadí bez problému ? Když mi toto dělalo dříve, vyměnil se EGR ventil a na chvíli byl pokoj. Jen občas to píplo a zastavilo. POdle mě to ale EGR ventilem není. Někde na forech Chrysleru jsem se dočetl, že tuto chybu převodovky měl jeden klučina taky a zjistil, že má zasviněné od oleje čidlo na převodovce. Vyčistil a je klid. Je nějaké čidlo na naších robotických převodovkách ( 1.6 HDI 80 kW) ? Ještě chci uvést, že dost často měním př. potkávací žárovky ( 3x za rok ) - jestli to nedělá ten alternátor, či nějaká kostra. Za měsíc mě opět čeká cesta Švédska, tak nerad bych tam někde skončil na cestě či v servise. Dík

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/