Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - problém s BMP6
Právě je pát 29. bře 2024 9:06:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: úte 27. kvě 2014 18:14:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Stávalo se mi to na jiném autě.
Nevím přesně jak funguje řazení na BNP6, ale zřejmě nějaké dva motory, které řadí místo řadící páky.

Měl jsem vyháknutý konec bovdenu na řadící páce a šli mi jen nějaké rychlosti, protože se pohyboval celý bovden a jen lanko uvnitř.
Není možné že je něco podobného i zde?

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: úte 27. kvě 2014 18:56:01 
Offline

Registrován: pon 04. črc 2011 11:09:44
Příspěvky: 13
řazení přes připojenou diagnostiku fungovalo(auto na špalku). Přesto si nejsou tou řídící jednotkou úplně jistí. Při řazeni diagnostikou vždy pokles tlaku oleje, za jízdy při pokusu o řazení tlak beze změny. Jen chytám útržky, jsem chemik.

_________________
Peugeot 306 1,8i 1994 - automat >> stále v záloze
Citroen C4 Grand Picasso 2007 2,0i 16V BMP6 + LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: úte 27. kvě 2014 20:31:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
To nemají v Citroenu nějakou náhradní jednotku na vyzkoušení?
Nebo jsi to neměl v origo servisu?

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: úte 27. kvě 2014 20:37:04 
Offline

Registrován: pon 04. črc 2011 11:09:44
Příspěvky: 13
s origo jsem utekl, jejich otázky, dle mne, nesouvisely s poruchou.

_________________
Peugeot 306 1,8i 1994 - automat >> stále v záloze
Citroen C4 Grand Picasso 2007 2,0i 16V BMP6 + LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: stř 28. kvě 2014 8:55:58 
Offline

Registrován: sob 05. bře 2011 23:06:25
Příspěvky: 13
Tom_S píše:
Ahoj, tak dnes se mi stalo něco podobného, zničeho nic problém s řazením, po zařazení zpátečky naskočlo "R", ale po přidání plynu se auto ani nehlo, při zařazení "A1" nebo manual "1" sice jede, ale jen někdy (na displeji hláška "gearbox faulty").
No a poté jsem zjistil, že ta průhledná nádobka viz. výše je úplně prázdná a převodovka je od oleje, ale vůbec néjde poznat odkud to teče.
Tak prosím o info jaký typ hydraulického oleje tam patří, zkusím dolít a alespoň dojet do servisu, př. zjistit odkud to teče. Díky za pomoc.



Ahoj, auto opraveno v servise Citroen, bylo vadné elektro-hydraulické vypínací ložisko přes které začal téct olej a auto přestalo řadit. Lamela měla ještě tak 2.5mm při 165000km. Vyměna ložiska by stala asi 10000,- a ja si nechal vyměnit i lamelu + mi naučtovali gufera, těsnení a doplnili hydraul. olej, celkem tedy 20500,-. Určitě by se to dalo udělat jinde levněji, ale auto bylo nepojizdné, tak jsem ceny v jiných servisech ani nezjišťoval.

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i 103 kW + LPG, BMP6, 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: stř 28. kvě 2014 10:14:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Pochopil jsem to správně, že auto neřadilo protože v nádobce nebyl olej, který vytékal někde podle ložiska?
A rovnou se vyměnila celá lamela, protože byla "ojetá"??

A tím elektrohydraulickým ložiskem myslíš klasické spojkové ložisko?

To jen abych byl v obraze. Díky

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: stř 28. kvě 2014 11:43:13 
Offline

Registrován: sob 05. bře 2011 23:06:25
Příspěvky: 13
cncp píše:
Pochopil jsem to správně, že auto neřadilo protože v nádobce nebyl olej, který vytékal někde podle ložiska?
A rovnou se vyměnila celá lamela, protože byla "ojetá"??

A tím elektrohydraulickým ložiskem myslíš klasické spojkové ložisko?

To jen abych byl v obraze. Díky



Ano, únik oleje způsobilo vadné vypínací ložisko (spojkové), které je unitř a néjde na něj z venku vidět (nádobka byla prázdná), proto jsem původně nevěděl odkud olej teče.
A lamelu jsem nechal vyměnit, protože by mě to za nějaký čas stéjně čekalo.

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i 103 kW + LPG, BMP6, 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: pát 15. srp 2014 9:36:02 
Offline

Registrován: stř 13. dub 2011 7:59:58
Příspěvky: 2
Bydliště: Chomutov
Zdravim pritomne, potrebuju poradit,

mam C4 GP 2,0 HDi, BMP6, 147 tis, mam s prevodovkou par komplikaci a potreboval bych vedet co s tim.

1 - pri podrazovani ze 6 na 5 pri predjizdeni ma prevodovka dlouho problem pustit spojku na 5tce, pak mi sepne a auto vyrazi dopredu. Je to nejlepsi, kdyz potrebuju predjizdet, jsem jiz vedle auta a auto porad nevi, kdy teda zacne tahnout:) obcas trochu adrenalin.

2 - pri postupnem pribzdovani napr k odbocce, kdy by uz byla idealni 4, auto nevi co ma zaradit. je to v rychlosti kolem 50 km/h. Lita tam porad 4 nebo 5 a ne a ne proste tam neco nechat, az to vzda a hodi mi neutral. Mezi tim jedu pomalu, tak si po opetovnem zarazeni hodi treba trojku...opet ztrata casu. Ano, na otazku, zda tomu muzu predejit sam padlama pod volantem ano, muzu, ale nechce se mi :)

3 - problem co me tizi nejvic... dalnice, zarazena 6. nejezdim rychle, ale vyrazuje mi 6tku na neutral. a dela to i na tempomat. Jakmile motor neni v tahu, ale je rovina nebo mirny skopec, tak si sem tam vyradi a motor pak po seslapnuti leti na neutral do otacek. Na tempomat je to nejlepsi, protoze to toci do maxima...takze musim rucne zaradit opet na 6. Nekdy toto udela jednou za 100km, nekdy 6x.

diky za rady a nazory :)

_________________
C4 Grand Picasso 2.0 HDi, 2007 černá onyx, BMP6, 100 kW
C4 1.6 HDi, 2007 černá onyx, BMP6, 80 kW
Xantia V6, 97, šedá metal, chip 155 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: pát 15. srp 2014 15:48:22 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
S tím moc neuděláš a jediná rada je diagnostika. Co snad můžeš zkusit je, že odpojíš na nějakou chvíli baterku. Po zapojení nestartovat hned, ale nechat jen zaplé zapalování. BMP6 by si měla udělat kalibraci, ale k vyřešení tvého problému to asi nebude stačit. Pokud ti vyřazuje rychlost, tak spíš ztráta tlaku v hydraulice, nebo spojka je před smrtí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: ned 17. srp 2014 16:12:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...to teda koukám že si robot za jízdy z kopce vyřadí na N-eutrál,to by mě zajímalo co na to potom říká převodovka když tam pak prdněnějakou rychlost. :o
...vypadá to na chybu počítače ovládání robota jinak to nevydím.
...dej potom vědět co jsi s tím udělal.

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: ned 21. zář 2014 12:12:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Tak se také hlásím do klubu. Poslední dobou jsem si všiml, že při startu mám neutrál a zmáčknutý pedál, ale auto nestartuje a hlásí ať jej zmáčknu.
Po nějaké době zkoušení auto nastartuji, ale nemohu se zase rozjet. dám zpátečku, auto se nerozjede a na displeji skočí zpět neutál. To samé vpřed.
Úplně se bojím, že skončím někde na křižovatce a nebudu se moci pohnout. Kouknu do nádobky na olej pro spojku(řazení).

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: ned 21. zář 2014 12:48:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
A nemůže to být v Tvém umírající brzdový spínač?Jestli nefunguje jak má,tak si auto myslí,že není zabrzděno.Já nedávno řešil nefunkční tempomat na prosté C4 a problém byl také ve spínači.Koupil jsem kontakt spray,vymontoval spínač,prolil ho tím sprayem,párkrát v ruce zmáčkl a bylo opraveno. Navenek se to projevovalo pouze tak,že po uvolnění brzdového pedálu,zůstala brzdová světla cca 3s svítit než zhasla.
Jinak na tohle téma si můžeš počíst zde. viewtopic.php?f=10&t=6532&hilit=brzdov%C3%BD+sp%C3%ADna%C4%8D&start=15

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: ned 21. zář 2014 13:24:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
To by samozřejmě teoreticky řešilo to startování/nestartování.
Ale to řazení myslím ne.

Měnil někdo dvouhmotový setrvačník za klasický? Dělá se to?

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: ned 21. zář 2014 16:05:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jeden nikdy neví,jak říkal můj kolega,cesty digitálního signálu jsou nevyzpytatelné. :D Může být,že řídící jednotka po x pokusech nastartovat zblbne a pak se to projeví i na řazení,ale to vařím z vody.Z tou náhradou dvouhmoty si to dobře rozmysli,není tam jen tak z bůhdarma,abys pak neinvestoval ranec do převodovky. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problém s BMP6
PříspěvekNapsal: pon 22. zář 2014 15:36:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Proto se ptám. Jestli je to vůbec reálné.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz