Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 1,6 Picasso II.garanční prohlídka
Právě je stř 27. lis 2024 11:09:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: C4 1,6 Picasso II.garanční prohlídka
PříspěvekNapsal: sob 23. lis 2013 11:18:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravím kolegové,včera jsem absolvoval se svým strojem prohlídku po 4 letech a 60000 km.Tedy abych byl přesný,jel jsem tam po 45000 km a 1 a 1/2 roce,protože jsem druhý majitel a auto na prvním servisu nebylo u Citroenu,tak jsem chtěl mít klid.Vyjma výměny zapalovacích svíček,ty nechám vyměnit až příští rok jsem zaplatil 6.715,00 Kč včetně bezpečnostních šroubů na litá kola a vyčištění vzduchového kanálu klimatizace v pravém sloupku.
Zde uvádím malý přehled.
Práce:
demontáž a montáž vzduchového kanálu.............219,20 Kč
údržba a desinfekce klimatizace.......................162,60 Kč
kontrola a zkušební jízda vozidla......................154,50 Kč
výměna vzduchového filtru.............................164,40 Kč
výměna pylového filtru..................................164,40 Kč
servisní prohlídka 60000 km mimo zapal.svíček.....988,80 Kč

Materiál:
těsnění......................................................13,23 Kč
olejový filtr................................................312,84 Kč
vzduchový filtr............................................371,39 Kč
dezinfekční přípravek klimatizace......................316,51 Kč
olej Total 5W-30 INEO A5/B5..........................1538,33 Kč
pylový filtr.................................................626,65 Kč
kapalina do ostřikovačů...................................43,50 Kč
bezpečnostní šrouby na litá kola........................473,46 Kč

Uvedené ceny jsou bez DPH.
Já jsem naprosto spokojen,auto důkladně proklepli,vše řádně zkontrolovali a auto je v pořádku.Nebyli nervózní,když jsem postup prací šmíroval přes sklo a při řešení problému pazvuků ze vzduchového kanálu jsem byl přizván do dílny,kde jsme se dohodli na dalším postupu prací.Jsem rád,že jsem to nechal udělat,protože to co teklo z motoru snad nebudu ani komentovat a to tam byl olej 15000 km! Byť to byl olej 5W-30 nejmenované značky,tak to prostě nebylo ono.Také vzápětí došlo ke zklidnění chodu motoru a zmizelo brnění v plynovém pedálu,které popisuji jinde.Rovněž spotřeba paliva okamžitě zamířila směrem dolů k příznivějším údajům.Na vyhodnocení je poněkud brzo,zimní pneumatiky,zima,krátké vzdálenosti nejsou zrovna to pravé ořechové pro nízkou spotřebu. :D
TP uvádí spotřebu 10.1/6.0/7.5 což je docela výzva,nicméně když se autu poskytne adekvátní péče,tak by tyto údaje neměly být nedosažitelné.Ten první údaj hravě podstřelím,po městě jezdím do 9 l,ale ty další dva byl poněkud ořech,zejména při jízdě po dálnici,takže uvidíme. ;)
Míra

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 23. lis 2013 21:56:04 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
5W-30?

zaujimave..

ja mam 1.8 a mam predpisanu 5W-40 (total 9000).

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 24. lis 2013 8:14:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Na to není nic zajímavého,ona ta 1.6 VTI také vypadá poněkud jinak než 1.8 16 V. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 24. lis 2013 9:53:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 17. dub 2011 19:35:58
Příspěvky: 70
Bydliště: Rakovník
A také vydává poněkud jiné zvuky než 1.8. Hlavně po startu :)

_________________
C4GP 1,6 VTi 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 24. lis 2013 16:40:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jaké zvuky?Před chvílí jsem se vrátil z Drážďan,kde bylo kolem 0 a žádné pazvuky jsem neregistroval.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 24. lis 2013 19:36:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 17. dub 2011 19:35:58
Příspěvky: 70
Bydliště: Rakovník
Po startu cca jednu minutu cvakání jak ventyly. Prý je to opět normální, tvrdí mechanik v citroenu :(. Před lety jsem měl vectru 1.6 a u té mi to cvakalo zrovna tak. Tak doufám že je to opravdu normální.

_________________
C4GP 1,6 VTi 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25. lis 2013 6:56:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Může být,než se olej dostane tam kam má,tak to může jakési zvuky vydávat.Svého času Octavia 1,6 55 kW vydávala po nastartování úžasné zvuky,také se tomu motoru přezdívalo šicí stroj. :lol:Já jsem u svého auta skutečně nic nezaregistroval.Možná to bude tím,že vlezu do auta,zavřu dveře,nastartuji a jedu. :D Zkrátka neběhám po startu kolem auta a nezapínám své netopýří slechy.Pokud se ozve nějaký skutečně hnusný,nepatřičný zvuk,tak je slyšet i v autě.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 25. lis 2013 10:25:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 08. bře 2013 10:48:40
Příspěvky: 129
Bydliště: Frýdek-Místek
To cvakání slyšitelné cca 1 min. bude způsobeno vůlí v hydro zvedátkách , je to normální než se to vytěsní tlakem oleje . Nezdá se mi však ta doba , minuta je moc :? .

_________________
Citroen C4 Picasso Grand 2,0Hdi r.v.2009 BMP6 tmavě modrá met.Obrázek
Opel Astra G 1.6 16v 4st. automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 28. pro 2013 11:35:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 17. dub 2011 19:35:58
Příspěvky: 70
Bydliště: Rakovník
Máš pravdu, je to asi tak 10-15 sek.

_________________
C4GP 1,6 VTi 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 01. led 2014 13:58:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Takže jsem najezdil kolem svátků nějaké kilometry a spotřeba paliva se vyvíjí docela příznivě.
Ústí n/L - Cheb a zpět z toho KV-Cheb po "dálnici" spotřeba 7,2 l/100km
Ústí n/L-Jičín a zpět přes kopečky do MB spotřeba 6,8l/100 km
Celkový průměr za posledních cca 1300km včetně 10 km crcaček přes město do práce 8,3 l/100 km
Takže za mě vzhledem k tomu,jaká je to bouda,kolik váží a na jakých pneumatikách jezdí,spokojenost.
Samozřejmě jezdím limit,žádné blbnutí nemá cenu,protože letadlo z toho stejně neudělám i když sešlápnu plyn až na podlahu. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 01. led 2014 18:25:36 
Offline

Registrován: ned 24. lis 2013 12:13:38
Příspěvky: 34
Bydliště: Vysočina
hmm, já mám C4 od konce listopadu, najeto 2300km a spotřeba se stejným motorem (1,6Vti) je 8,8l/100km. Třeba je motor ještě neusazený a spotřeba klesne.

_________________
C4 Picasso, 1,6 VTI selection


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 01. led 2014 20:42:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Může to být velmi individuální,dost tak záleží na palivu.Poslední tankování Shell,Benzina,Lukoil.Je také třeba hlídat tlak v pneumatikách,i malé podhuštění zvedá spotřebu.Jinak klimu nevypínám vůbec a to je v té spotřebě i občasné ranní ohřívání motoru,při omrzlých oknech.Může také kecat PP,u mě víceméně sedí údaje s tím co dotankuji,ale i tam je možnost nepřesností.Stačí pokud má palivo trošku rozdílnou teplotu nebo při tankování více pění a hned je vše jinak.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27. led 2014 15:46:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ahoj,tak jsem odjel zase nějaké kilometry,konkrétně trasu UL-Kunova huť a zpět.Trasa přes Prahu místy dalnice,rychlost na limitu,tempomat.Obsazení 2 lidi,nějaká bagáž,lyže a spotřeba dle PP 7,7 l/100km.
Dlouhodobá zatím ukazuje 8,1 l/100km včetně poskakování po městě.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 15. úno 2014 23:01:51 
Offline

Registrován: úte 15. úno 2011 6:48:35
Příspěvky: 15
nedory píše:
hmm, já mám C4 od konce listopadu, najeto 2300km a spotřeba se stejným motorem (1,6Vti) je 8,8l/100km. Třeba je motor ještě neusazený a spotřeba klesne.


Hmmm, já ji mám asi 3 roky (38000km) a spotřebu 9,5-10/100km :( Myslím, že nejsem žádný divoch, ale většinou jezdím po Praze nebo plně naložený po dálnici...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 16. úno 2014 8:42:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
3 roky a 38000 km,předpokládám,že jsi olej měnil a je tam ten předepsaný výrobcem.Jízda po Praze,jaká trasa?Já jsem poslední dobou v Praze každou chvíli a záleží na tom jak to člověk chytne.Někdy prolítnu městem za pár minut a někdy se holt popojíždí po kouskách.Dálnice si vezme svoje,ideální rychlost je tak 125 km/h.Musí se hlídat tlak v pneumatikách,protože při šíři 215 mm je každá desetinka na spotřebě sakra znát.Já jezdím víceméně také po městě(UL),občas nakoupit do NDR(25km),k delším trasám se moc nedostanu.Příští víkend jedu Cheb,tak provedu opět měření,tedy já ne,od toho je v autě PP. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz