Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Rada pri kúpe C4 Picasso
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=2695
Stránka 1 z 2

Autor:  McKenzie [ pon 24. led 2011 21:18:16 ]
Předmět příspěvku:  Rada pri kúpe C4 Picasso

Som veľmi naklonený kúpiť auto pre manželku - šoférku začiatočníčku - Citrónika s automatom...

Jedná sa o C4 Picasso, automat. prevodovka, 2.0 HDi,

konkretne tento: http://citroen-c4-picasso.autobazar.eu/ ... 75734.html

Prosim, napiste mi, ake mate skusenosti s tymto autom a prípadne, ak mate mozno, prelustrujte mi tento VIN: VF7UDRHJH45148166

Citroen je môj naj favorit (aj napriek nie nizkej spotrebe), do uvahy este prichadzaju C-Max, Zafira a Scenic...

Ďakujem za rady.

Autor:  drobcek73 [ úte 25. led 2011 14:17:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Ahoj.
Nemám síce automat (aj keď som ho pôvodne kúpiť, no v tom čase nebolo žiadne voľné a čakať som nechcel).
Bol som síce v lete 2010 na južnom Slovensku v jednom bazáre pozrieť C4P automat a aj som sa v ňom previezol. Bol to rok výroby 2008 a predajca uvádzal najazdených niečo cez 75 000 km, ale auto malo v skutočnosti malo niečo vyše 135 000 km...
Preveril som si pred kúpou niekoľko dovezených áut, ktorým končila (skončila) záruka a ani jedno nebolo pod 100 000 km...
Nechcem ti brať ilúzie, ale takmer tri a pol ročné dovezené auto do 100 000 km je podľa mňa nereálne (aj keď existujú)! Do 100 000 km sa dovážajú buď búračky, alebo ročné autá.
Ja som nemal silu a ani čas pátrať, ktoré auto má menej stočené km a nakoniec som kúpil auto priamo z citroenu...
Len aby si sa mal na pozore pri kúpe a preveril si v citroene podľa VIN skutočne najazdené km, resp. posledný stav v rámci záruky.

A čo sa týka voľby - sme s C4P spokojní, spĺňa to, čo som očakával (ale nemám automat, po ktorom ty túžiš).
A tebe odporúčam prebehnúť toto fórum, ako aj jeho staršiu časť - nájdeš veľmi veľa zaujímavých podnetov pred kúpou. Aj mne toto fórum bolo nápomocné :)

Autor:  Caleb [ pon 31. led 2011 15:23:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Dobrý den,
popíši Vám moji zkušenost s C4 GP 2,0HDI s AT převodovkou (jedná se klasický 6 st. automat není to BMP6 robotická převodovka) . Auto jsem koupil před pár měsíci ve výbavě Exclusive. Auto je pohodlné, prostorné se spoustou vychytávek. Automat je velice komfortní!
Auto mělo při koupi najeto cca 160 000 a bylo tři roky staré. Před koupí proběhla klasická prohlídka a pro klid duše jsem jel do Citroenu na celkovou prohlídka a diagnostiku. Vše ok, ale jen ta převodka se jim moc nelíbila. Prej trochu cukala zpátečka, ale někdy, že pomůže výměna oleje. Celkově mi řekli v Citroenu, že je to auto dobré a že to není špatná koupě. Když jsem s autem jel vše bylo ok.
Druhý den jsem jel do jednoho servisu na AT převodovky na prohlídku a tam mi řekli, že ta převodovka je úplně v háji a oprava cca 40 000,- - 80 000,-. Docela jsem se zapotil!
Pokud jelo auto do 2000 otáček nic nebylo poznat. Když se olej v převodce víc zahřál na 3. a 5. stupeň ujížděly otáčky a v převodovce mlátilo, že sem měl pocit, že upadne. To samé se dělo i na zpátečku. Brutální rány "kov na kov".
Volám prodejci a ten navrhl ať vyměním olej, že to celé zaplatí. Údajně to na jednom Citroenu už řešili a po výměně oleje bylo vše ok. Ve zn. servisu výměna oleje stála 9 000,.!!!!! A zázrak se nekonal! V jiném servise na AT převodovky diagnostikovali problém jako vadný hydrorozvaděč. Oprava stála 26 000,- - prodejce se zavázal, že i toto uhradí. Dosud mám jen 9 000,- za olej.
Po této opravě rázy zmizely, ale mírný prokluz u některých rychlostí tam pořád je. Žít se s tím dá, ale nevím jak dlouho.
Tzn., že je v převodovce mechanické poškození. V číslech to znamená cca dalších 40 000,- aby to bylo ok.
Automat je fakt pecka! Ale po této zkušenosti bych si ojetý automat nikdy nekoupil, kupodivu,že?
Automat je luxus to ano, ale za luxus se platí. A v tomto případě ne málo!
Já osobně budu radši kvedlat šaltrpákou a šlapat na spojku a budu mít klidné spaní!! A pokud má ojetina s AT převodovkou tažné zařízení to je už úplný průser!
Avšak neříkám, že každá ojetina s AT se vám hned rozpadne, můžete narazit na kus, který odjezdí dalších 150000km.
Na vašem místě bych si to dobře rozmyslel! Nebo minimálně před koupí navštívil servis, kde automaty opravují a nechal si auto zkontrolovat.
Moje blbost, že sem auto nejel vrátit a nechal se uchlácholit :evil: Avšak prodejce byl cca 550 km daleko.
Tolik moje poněkud hořká zkušenost s C4 GP.

Autor:  Renda [ stř 02. úno 2011 12:14:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Zdravím,
mám jak je vidět z podpisu 2,0 hdi - s manuálem - auto super - pohodlné přiměřeně prostorné /mám 197 cm/.

PROBLÉM který s ním zažívám je :
motor - vydává zvuk ne zrovna odpovídající dieslu - ZATÍM NIKDO NEVÍ CO TO JE - ale hlavně všichni slyší - jen citroen servis ne
stěrače - automat režim je k ničemu /nač stírat maxim rychlostí suché sklo??? / a kvalita orig. stírátek valeo asi taky - stírají mi jen poloviny ramének od uchycení dolu - takže pro mne - o ničem.
ostřikovač - když stojím - kropím chodce - když jedu tak to stříká úplně dolu - seřidit to nejde - výsledek - co 50 km nutno zastavit - umýt skla a pak pokračovat / jen nevím ve kterém to stoleti jsme, že ńové auto neumí zajistit výhled z vozu čelním sklem.
klimatizace - při vysokém chodu ventilátoru píská - prý je to normální - NO NEVÍM / předchozí vůz nepískal / - dále - auto se i na dálnici nebezpečně rychle zamlžuje - při teplotách pod nulou nezapne klima - byl jsem v šoku když vám automat přepne na vnitřní okruh a vy nevidíte nic při rychlosti nad 100 km/hod - PRÝ JE TO NORMÁLNÍ


CELKOVĚ PŘES VŠECHNY KLADY - PŘEVLÁDAJÍ ZÁPORY - AUTO BYCH DNES PO CCA 3/4 ROCE CO HO MÁM NIKOMU NEDOPORUČIL - stále chvalořečím Renault / laguna 1,9 cdi 2001/ který po 180 tis a 10-ti letech šlape jako nový se spotřebou o které se může citroenu jenom zdát.

dnes já říkám - NENÍ NORMÁLNÍ KUPOVAT CITROEN - a to se mi francouzká auta opravdu moc líbí

Autor:  Radek [ stř 02. úno 2011 14:59:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Já tedy u svého tříletého auta s téměř 60000 km nepozoruji žádnou z výše uvedených závad.
Ostřikovače a kvalita stírání na jedničku, ventilátor nepíská, interiér se nikdy nemlží, pokud nemám vnitřní okruh a i kdyby, tak pustím klimu a je to....
S jednou věcí souhlasím. Senzor deště používám, jen když sem tam padle kapka, jinak to jeho mávání po chvíli nevydržím a pustím cyklovač. Někdy funguje celkem dobře, ale po chvíli začne...

Mě akorát nefunguje ventilace na zadní sedačky (přitápění a ovládání ventilátorů pro 2. řadu sedadel). Sám nevím, čím to je a bojím se to nechat vyřešit Citroenem. Jinak bez problémů.

Rendo, jestli chceš, můžeme si auta vymenit. Já bych si polepšil a u tebe by snad začaly převládat klady. Pošli SZ ;)

Autor:  Renda [ stř 02. úno 2011 19:27:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

zdravím,
je smutné - že za tři roky misto zlepšení svého produktu - šla kvalita výrobku dolů - ANO můžu mít štěstí na "kvalitní kus" / na netu jsem zjistil že byl vyrobený v sobotu myslím 8 května - asi u toho hoši spali / znám dva majitele kteří nic z toho co trápí mne neznají / jeden parkuje hned ve vedlejší garáži/ ale pro mne by to mělo znamenat že zástupce značky udělá vše pro mou spokojenost, a kdyby o tu nešlo tak pro bezvadný chod svého výrobku - vždyť je to přeci jeho reklama - mít vady na voze a cítit že je o tebe postaráno - jsem v klidu - zatím cítím že obtěžuju - a když neví co a jak tak bez snahy řeknou "to je normální" a to je škoda a hlavně vizitka značky.m Konkurence z Francie se chovala docela jinak.

K těm ofukům zadních sedaček - také jsem vypozoroval že regulace ventilátoru v teplotách pod nulou není možná / a zase je něco špatně - v návodu k obsluze není o tom ani zmínka / nicméně u mne tyto výdechy zřejmě topí dostatečně neboť synátor po cestě z hor v trenýrkách neříkal nic a na připomínky rodičů reagoval slovy "proč vždyť je mi teplo / venku bylo -18.

Tož tak - rachotí - nechladí - ALE TOPÍ a to je myslím za ty prachy dobrá zpráva

Autor:  vito [ stř 02. úno 2011 19:46:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

dobrý den,
mám auto cca 3/4 roku,zatím celkem bez problémů,krom toho ,že se někdy neodemknou dveře na straně řidiče.
-potvrzuji ,že stěrače na automat si dělají co chtějí-jak už tady na foru někdo psal-žijí vlastním životem
-taky ostřikovače při jízdě ostřiknou pouze dolní polovinu skla
-jinak auto opravdu pohodlné a spotřeba při jízdě s lehkou nohou i ve městě dobrá-u mně okolo 6,5l
-zadní výdechy kupodivu topí i chladí,ale bohužel nejdou uplně zavřít,což při teplotách oklo 0 a svíticím sluníčku,cestujícím vzadu vadí, protože auto logicky začne regulovat a vzadu jin fouká studený vzduch.
Ale já vzadu nejezdím-:D
-takže já jsem zatím s autem spokojen

Autor:  Radek [ stř 02. úno 2011 20:44:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Rendo, zkus zajet do jiného servisu. Jsou servisy, kde říkají: "To je normální a my nic neslyšíme." Znám ale servisy, kde ví a slyší a mají snahu. Jen se bojím té ceny, tak si snažím pomoct, jak se dá.

Autor:  Renda [ čtv 03. úno 2011 8:31:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Zdravím panové,
vito děkuji žes mi připoměl - ty dveře od řidiče mi to dělají taky - servis se divil že to není možné - přesto nakonfiguroval ovladač a zatím ok - no ono nemůže být jinak - když mám auto zase v servisu - za tu dobu co ho mám je to už skoro 2 měsíce co platím pojistky a naftu pro servis na jejich zkušební jizdy s nulovým výsledkem / posledně to byla polovina nádrže /

Radku - taky jsem si vždy řešil opravy vyjma diagnostiky sám - tady mám auto v záruce takže nesmím - i když prsty mne svrbí - myslím že kdybych směl tak už tu závadu dávno mám. Zvládnu toho stále ještě v motorovém prostoru dost - učil jsem se to jako kluk v garáži na škodovce - mimochodem můj upravený favorit/ hlava , rozdělovač, výfuk, podvozek, převodovka / jezdil jak drak celých 360 tis km /s nulovou spotřebou oleje/ a kdybych ho nepřetočil a nepraskla mi klika - jezdí dodnes.
Takže jak jsem psal auto je v servisu - uvidíme
pěkný den přeje
R

Autor:  Petr Šimral [ sob 05. úno 2011 12:53:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Já teda nevím, asi máte jiné auto.

První C4GP 2.0 HDI BMP6 mělo problémy se spojkou cirka od 40 do 80 tis. km, vyřešeno výměnou spojky na účet servisu. Jinak pohoda, semtam nějaké ložisko, loni výměna měchů pneumatického odpružení, auto má dnes téměř 250 000 km, kupoval jsem jej v únoru 2007. Druhé C4GP 2.0 HDi AT jsem koupil v únoru 2010, dnes má najeto 83 000 km a bez jediné závady. Opravdu nemám, co bych autu vytknul. Prostě servis 30 000 km a umýt vnitřek, venek. Tečka.

Autor:  Renda [ sob 05. úno 2011 15:42:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Pane Šimral - věřte chtěl bych mít Vaše štěstí - je to moje první nové auto a je smutné že se stále vracím k jeho dnes už 10-ti letému předchůdci který fungoval na výtečnou celou dobu a funguje dodnes. U citroenu jsem musel výrazně slevit z výbavy, spotřeby paliva a teď ještě takové problémy. no uvidíme - servis si pozval nějakou chytrou hlavičku - prý až z Prahy - jsem zvědavý jak to dopadne . Jinak mám takový zvláštní pocit - že kluci v servisu / technici určitě / toho o autu moc neví - přesvědčovali mne o tom že mám čerpadlo a vstřiky bosch - a ejhle najednou je to siemens. a co se týká opravy - tak jak jsem pochopil opravuje to nějaký slovák z rakouska na základě papírů z diagnostiky a popisů závady. Zvláštní způsob?????
zdraví
R

Autor:  romeo1984 [ sob 05. úno 2011 17:29:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Zdravím,potřeboval bych poradit,mám c4 picasso grand 2.0 hdi exclusive a nějak se mi nezdá zadní náprava.Občas si auto přes noc sedne občas drží zvedlé.když je nastartované tak je vidět jak jde pomalu dolů ale hned se zase přizvedne.Je tohle normální?V citroenu se se mnou hádali že to auto nemá vzduchovou nápravu až když se koukli do PC tak to uznaly ale nevěděli.Děkuji za odpověď a popřípadě na cenovou relaci opravy díky

Autor:  Renda [ sob 05. úno 2011 21:27:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Dobrý večer,
zkušenost má myslím pan Šimral - možná řekne víc - já jen vím že varianta exlusive má v základu vzduchovou nápravu vzadu - taky jsem se v servisu ptal jestli je normální, aby se tak často dofukovala / v podstatě s každým zavřením dveří nebo kufru / a navíc dle mého měl kompresor při teplotách pod nulou takový hlubší zvuk. Servis říká NO problem tak to neřeším - auto mi na zadek nesedá nebo jsem si do teď nevšiml - mám jiné starosti a to čeho jsem se bál /el. brzda/ je bez problémů / zatím/

zdraví
RP

Autor:  Renda [ sob 05. úno 2011 21:29:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Dobrý večer,
zkušenost má myslím pan Šimral - možná řekne víc - já jen vím že varianta exlusive má v základu vzduchovou nápravu vzadu - taky jsem se v servisu ptal jestli je normální, aby se tak často dofukovala / v podstatě s každým zavřením dveří nebo kufru / a navíc dle mého měl kompresor při teplotách pod nulou takový hlubší zvuk. Servis říká NO problem tak to neřeším - auto mi na zadek nesedá nebo jsem si do teď nevšiml - mám jiné starosti a to čeho jsem se bál /el. brzda/ je bez problémů / zatím/

zdraví
RP

Autor:  Petr Šimral [ sob 12. úno 2011 17:17:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rada pri kúpe C4 Picasso

Ano, budete mít problémy s některým z měchů. U mě to začalo stejně. Jednou za čas auto sedlo dolů, pak to bylo častější a pak už nešlo napumpovat. Nastala výměna měchu. Po měsíci druhá a je klid. Stalo se to po třech letech a 230 tis. km. I mě se zdá, že kompresor má v zimě hlubší vzduch. Napumpuje se po odemknutí auta a občas jej zaregistruji za jízdy.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/