Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=1673
Stránka 1 z 1

Autor:  bogu [ čtv 01. črc 2010 18:11:56 ]
Předmět příspěvku:  Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000

Zdravím lidi,

mám Citroen c4 picasso 1,6 HDi 80kw rv 2008, najeto 113 tis. km. Chtěl jsem se Vás zeptat, včera jsem trošku ostřeji vzal jednu zatáčku a do té doby nejde auto do otáček. Ať sešlápnu pedál jakkoliv na auto to vliv skoro vůbec nemá. Na neutrál mě to nepustí víc jak 3000 otáček. Na turbu se klapka zvedá cca 1 cm. Podle diagnostiky(neautorizovaný) je tlak a všechno v pořádku, jsem objednaný do citroenu ale nejdřív mají termín až za týden, nevíte o někom v ústeckým kraji, nebo poblíž Chomutova, kdo by mohl udělat dřív ? Jsem objednanej do Vysoké Pece. Na turbo koukal kamarád(automechanik) a řikal, že se mu zdá být zatím v pohodě, i podle té diagnostiky bylo v pohodě. Nicméně dneska mi poprvé vyběhla ikona s chybou na palubovce "Depollution system faulty".. takže zítra jdu zase na tu neatorizovanou diagnostiku, jestli to už třebas neukáže vadnou lamdu. Filtr pevných částic to má. Taky v tom může být chyba. Když jedu tak z výfuku jde takovej bílej dým. Zítra zase zkusím jen obyč. diag. a když tam nic nebude, tak musím týden čekat....... Dneska jsme vyměnili palivovej filtr.

Autor:  bogu [ pát 02. črc 2010 14:08:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000

tak už víme, potřebuju sehnat nové turbo na 1,6 HDi 16 V, 80KW. Nevíte o nějakém repasovaném ?

Autor:  drobcek73 [ pát 02. črc 2010 20:54:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000

No buď si mal smolu na konkrétny kus (tzv. posledný piatkový, resp. prvý pondelkový), alebo auto nemalo najazdených 113 000 km... Turbo musí pri "normálnom jazdení" vydržať minimálne raz toľko.
Napriek tomu verím, že zoženieš turbo lacnejšie...

Autor:  drobcek73 [ pát 02. črc 2010 20:56:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000

a ešte čosi: ten kamarát automechanik by sa nemal veľmi chváliť, že je automechanik...

Autor:  bogu [ sob 03. črc 2010 6:37:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000

zjistil jsem v servisu, že auto bylo stočený, v březnu 2009 bylo naposled v servisu a mělo najeto 105 500 km, já ho kupoval v květnu 2010 a mělo najeto 107980 km :-(

Autor:  Petr Šimral [ ned 04. črc 2010 1:35:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000

To podle kilometrů skoro vypadá, že by to molo být moje :-). Ale klid, obě mám u baráku. Každopádně problém s turbem jsem nikdy nezaznamenal ( 237 tis.)

Autor:  Petr Šimral [ ned 04. črc 2010 1:38:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000

Ale najet 105 tis. za rok, to musí být borec. Já kroutím 80 tis. ročně a docela se s tím nadřu.

Autor:  bogu [ pon 12. črc 2010 20:45:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000

tak turbo vyměněno, bylo úplně kaput... chtěl jsem se zeptat, nevíte kde sehnat ten kryt na přední světlo, takovou tu kulatou gumu ?

Autor:  Bishboun [ čtv 22. črc 2010 16:50:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000

Ahoj , chci se tě optat , já mámted taky problem ze kdyz na to slapnu tak mi to chcipne...kdyz to je pod 3000ot OK, ale jak na to dupnu tak chcipne. A turbo mam měněný, vstřiky taky... Co přesně dělal ten mechanik? Dík za odpověď

Autor:  bogu [ čtv 22. črc 2010 21:15:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000

hele pouze mi vyměnil všechny filtry (palivovej, olejovej, vzduchovej), a turbo.... když mi to vynněil pořád mi to nešlo, tak jsem hledal příčinu a další diagnostika to hned odhalila, měl jsem nedocvaklej kontakt na (no teď si už nezvpomněnu) možná na snímači tlaku turba.... mě to auto neschcípalo, měl jsem ho v nouzáku a hned mi to psalo tu chybu depollution system faulty....zkus někoho z lexii, nevím kdo ti to dělal, ale když jsem byl na multi diáku nic mi nezjistili, tak jsem šel ke známýmu na Lexii a po chvilce mi řekl, že tlak turba je špatný, že to je turbo, klasicky chybu mi to neukázalo ani v té Lexii, až když hledal víc do podrobna...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/