Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Světlost vozu (prasklý vzduchový vak?)
Právě je pon 25. lis 2024 18:51:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 02. čer 2010 17:49:44 
Offline

Registrován: pon 08. úno 2010 16:31:00
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha 6
Zdravím, cca před 14 dni mě začalo při odstavení auto (vzadu je vzuchové srovnávání světlosti vozu) lehat na zadní levé kolo (podobně jako to dělali XM I nebo BX, bez zámků, ale tam lehnul celý podvozek). Někdy je i slyšet, že po vypnutí motoru a vyndání klíčku uchází vlevo vzadu vzduch - ale jen někdy. Auto "lehne" do 5 min. Někdy pomůže otevřít a zavřít dveře, vůz se dofoukne, ale zase v zápětí lehne. Automaticky se to doufouká až po rozjezdu (nad 10 km/h), ale to už je o poškození spodku. Někdy se dá dofouknout ručně pomocí ovládání v zavazadláku, ale pokud je Economy mod aktivní (což je skoro hned), ruční ovládání není funkční. Je třeba nastartovat a jít foukat ručně... A pak najednou to dva dny funguje bez problémů. Nemáte někdo zkušenosti? Servismann říkal, že to vidí na výměnu vzduchového vaku....Ale je třeba to odpojit a zapojit přes dignostiku, prý. Předem díky za všechny info k mému problému.

_________________
Lukas77; C5 2,0 HDi SX 2002; C4 GP 1,6 Hdi 2007; C3 1,6i Exclusive 2003


Naposledy upravil Lukas77 dne pon 21. čer 2010 22:38:51, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 03. čer 2010 20:10:50 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Je to vzduchový vak a doporučuji si nechat vyměnit rovnou oba. Mě odešel v lednu pravý a zadek už je zase na zemi, takže bude v háji levý. koukám, že u tohoto dílu dost přesně stanovili výdrž, aby to nešlo do záruky. V servisu říkali, že nejsem zdaleka jediný, byť jsem byl v lednu první (a 3 týdny čekal) na náhradní vak.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 07. čer 2010 21:44:14 
Offline

Registrován: pon 08. úno 2010 16:31:00
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha 6
Díky za info, jen pro zajímavost na kolik přijde výměna vaku? Myslím si ale, že mám problém i s elektronikou a logikou ovládání, protože auto je dva tři dny v pohodě a funguje jak má a ztoho lehne na levé kolo a nefunguje např. automatické srovnní světlosti po zavření dveří (víka zavazadláku). A počítač nehlásí zhola nic :-). Pak to manuálně srovnám z kufru a zase to funguje... Objednám se na diagnoistiku. Mám podezření, jestli to také nesouvisí s Economy modem, který se mi vždy aktivuje téměř hned po vypnutí klíčku.

_________________
Lukas77; C5 2,0 HDi SX 2002; C4 GP 1,6 Hdi 2007; C3 1,6i Exclusive 2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 08. čer 2010 13:04:57 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Tuším, že to stálo asi 5 tisíc.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16. čer 2010 23:11:01 
Offline

Registrován: pon 08. úno 2010 16:31:00
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha 6
Tak skutečně to je prasklý vak. Ale diagniostika nepoznala zhola nic, jak palubní, tak připojená. Zítra snad zjistím cenu vaku a cenu montáže. Prý se to musí dělat přes diagnostiku, která vypustí před demontáží tlak...

_________________
Lukas77; C5 2,0 HDi SX 2002; C4 GP 1,6 Hdi 2007; C3 1,6i Exclusive 2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 10:09:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
tak cena toho vaku je 7492 Kc + diag a prace

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 21. čer 2010 22:35:28 
Offline

Registrován: pon 08. úno 2010 16:31:00
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha 6
Je to tak, byl to částečně prasklý vak vlevo (ucházel jen v určité poloze). Cena vaku 7.500,- Kč. Diagnostika nebyla třeba, nic neříkala, výměna byla prý snadná, stačilo vypustit tlak vzduchu na ovládání z kufru. Díky všem za pomoc!

Economy mód upravit přes diagnostiku údajně u tohoto vozu nejde a skutečně doba, za kterou se aktivuje je závislá na době předchozí jízdy. Ale v jakém poměru zatím nevím...

_________________
Lukas77; C5 2,0 HDi SX 2002; C4 GP 1,6 Hdi 2007; C3 1,6i Exclusive 2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23. úno 2011 22:12:38 
Offline

Registrován: pát 12. lis 2010 17:20:43
Příspěvky: 13
Zajímavé - já teď platil za výměnu obou vaků celkem 4454 Kč vč.práce a DPH, za samotný vak si servis účtoval po 1613 Kč. Origo servis, origo díly (repliky se údajně ani nevyrábí).

22.5 2011 Odstranena zbytecna citace moderatorem H1po


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23. úno 2011 22:27:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
no originalni dil to byt mohl ale zalezi ze ktereho vraku ho vytahly :lol:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23. úno 2011 23:21:32 
Offline

Registrován: pát 12. lis 2010 17:20:43
Příspěvky: 13
Jasně, automachaničky možná někde někdy něco z nějakého vraku vytáhly, ale v tomto autorizovaném autoservisu pracují samí automechanici a ti vytáhli originální, novotou vonící měchy z originálních krabic s logem Citroen. ;)

22.5 2011 Odstranena zbytecna citace moderatorem H1po


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 10. pro 2011 0:54:29 
Offline

Registrován: pon 23. lis 2009 10:22:56
Příspěvky: 59
Už loni v zimě mne znepokojovalo, že do rána padl zadek na dorazy. Ale souměrně. Po přečtení odkazů jsem se hrozil z výměny obou měchů. V létě se to ustálilo, zadek trochu poklesl třeba při stání přes víkend, myslím že nikdy nepadl úplně na dorazy. Znovu podotýkám, že padá souměrně. Zato teť jak začalo chladné počasí zadek padá na doraz skoro po 15-20 minutách. Domnívám se, že měch prasklý nebude, padalo by to více na jednu stranu. Typl bych nějaká vada v nějakém regulačním ventilu nebo někde u kompresoru. Někde jsem četl (už nevím zda to patřilo k tomuto vozu), že je u kompresoru nějaký filtr, který může dělat tento problém. Možná i bude problém v regulaci, protože v létě se mi stalo, že když jsem vyložil náklad z auta to vyskočilo do horní polohy a nechtělo klesnout ani když jsem se o to pokoušel ručně ovládáním z kufru. Palubní PC psal hlášku suspenzion faul. Po nějaké době se to ustálilo. Nemáte někdo nějakou zkušenost čím by to mohlo být. Díky za odpovědi. :?:

_________________
Citroen C4 Grand Picasso BMP6 1,6 HDI 16V Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 11. pro 2011 12:02:37 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 12:37:17
Příspěvky: 129
Bydliště: Olomouc
Havlicek.Lukas píše:
no originalni dil to byt mohl ale zalezi ze ktereho vraku ho vytahly :lol:


citroen pomerne slevnil tento dil....ja nedavno pro zakaznika kupoval kolem 1700

_________________
http://car-navi.autodiagnostika.info


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 19. pro 2011 22:52:36 
Offline

Registrován: pon 23. lis 2009 10:22:56
Příspěvky: 59
:? Tak nemá nikdo žádné zkušenosti nebo odkazy

_________________
Citroen C4 Grand Picasso BMP6 1,6 HDI 16V Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 19. pro 2011 23:05:56 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 12:37:17
Příspěvky: 129
Bydliště: Olomouc
diagnostika ?

_________________
http://car-navi.autodiagnostika.info


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 20. pro 2011 1:57:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 22:21:35
Příspěvky: 128
Bydliště: Záboří
Podívej se pod auto,vzadu na nápravě vedle kola ja krabička s plastovou tyčkou na kloubkách, ( u autobusu se to jmenuje Zátěžový regulátor ) ;) mohlo by být vypadlé to táhlo,nebo ten modul,ale je to tam řešeno asi alektronikou podle zatížení,takže těžko něco poznáš,zřejmě ti nezbude nic jiného,než diagnostika :(

_________________
Xantia Activa TCT 190PS Lucifer 10.6.1996
C4 Grand Picasso 2.0HDi 164PS BMP6 Exclusive 7.8.2007,rot Burlat,kůže,paměť,výhřev,panorama,18'' Atacama,AFIL,Bi-xenon,Hifi Philips,Navteq,park asistent,Webasto


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz