Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nejspíš prasklé těsnění hlavy - kolik si připravit?
Právě je sob 23. lis 2024 4:19:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 26. srp 2020 19:59:38 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 47
Ahoj,

dnes jsem s naším Picassem brázdil město, když v tom na mě palubák začal řvát, že teplota motoru je příliš vysoká, že to mám zastavit. Řekl jsem si, že je to asi kombinace vedra+LPG+klimatizace zaplé na max. Navíc jsem dlouho i popojížděl v kolonách. Vyděšeně jsem zavolal kamarádovi a on mi poradil, že mám zkontrolovat, jestli je tam chladící kapalina. Nikdy jsem to nedělal, na nádržce nic nebylo a tak jsem se to já debil rozhodl ještě horké otevřít. Voda se vyplavila do nádržky a trochu, cca půl litru vychrstlo ven. Tak jsem to rychlé zavřel a ještě tam něco bylo. Vypl jsem LPG a klimatizaci a bez dalších upozornění (auto si již nestěžovalo) dojel dom. Tam jsem se strýcem dolil litr destilky (do optima), auto ujelo 80 km a nádobka zase prázdná. Jinak to jezdí jedna báseň...

Pod autem loužička nikdy nebyla, takže plánuji to nejhorší. Kolik si mám připravit na případnou opravu prasklého těsnění? U 1.8i.

Díky

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. srp 2020 9:39:36 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 23:44:07
Příspěvky: 278
prv skontroluj iné veci, nie hneď hlavu dávať dole. Kľudne to môže byť hadica, termostat, chladič, čerpadlo...

_________________
Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE Obrázek
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive Obrázek - predané
C3 1.4i 54kW 2002 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 28. srp 2020 19:05:38 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 47
Tak dnes jsem se k tomu dostal. Ani na víčku, ani na měrce oleje není známka emulze, v baňce (kde zas nic nebylo :D) nejsou známky oleje, takže to vypadá trochu pozitivně. Jinak já se v tom hrabat nebudu, mechanik nejsem, ale ten můj má čas až za 2 týdny. Dnes jsem tam zas dolil a ujel s tím asi 10 km a vůbec žádná voda neubyla.. Je ale otázka (na tu neumím jako totální amatér odpovědět), jestli vůbec se vůbec za těch 10 km pořádně rozjede chlazení..

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz