Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Houpání vozu dopředu a zpět pod malým plynem
Právě je pát 22. lis 2024 11:07:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 26. kvě 2013 21:39:16 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Pre HonzaC- kazda rada je vitana, a nikto ta tu kamenovat nebude. ;)

Precital som toto:
http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-i ... aJajthCh6k

To cidlo teploty vzducu (bod 11 popisu) sa nachadza podla popisu prave vo vahe vzduchu. Este prichadza do uvahy snimac teploty paliva ( bod 12 popisu), ten sa da nahradit odporom (potenciometrom v rozsahu cca 300 do 3000 ohm ) . Odpor pri 25 °C = 2400 ohm ,odpor pri 80 °C = 270 ohm. Este sa da na diagnostike odtestovat el. magneticky ventil tlaku preplnovania, aj ten by mohol ovlivnovat chod motora, aj ked to je velmi mala pravdepodobnost, lebo ak by ten ventil nefungoval, resp. fungoval zle, tak to by sa prejavovalo ako nestabilny vykon v roznom spektre otacok ( auto ma/nema tah ). Bohuzial nemozem to vyskusat na mojom aute, lebo nemam to ako pravidelnost ( to sa uz opakujem ).
MotoMoto, to su skor myslenky pre teba a tvoju stvrtkovu navstevu autoservisu...
Drzim palce, a daj vediet ako si dopadol!

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27. kvě 2013 8:34:43 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Na 1,6 hdi je ještě druhé (první je součástí váhy vzduchu) čidlo teploty nasávaného vzduchu za mezichladičem, právě to s označením "1920.PJ". Nevím, jak to je na 2,0 hdi.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27. kvě 2013 9:08:43 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Díky vše za podněty, uvidíme jak mechanik bude ochotný k nim přihlédnout a nebo si bude myslet svoje. Všechny mu předám a je mi celkem fuk zda bude za hvězdu on a nebo ne, ale hlavně aby se chyba našla. Dám hned vědět.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27. kvě 2013 10:07:48 
Offline

Registrován: pon 07. led 2013 11:56:05
Příspěvky: 23
Bydliště: Skalica SK
mohlo by to byť aj jedno s tých dvoch čidiel....treba pozrieť či nieje iba nejak zanesené možno stačí vyčistiť lebo ak by bolo špatné tak by sa to asi ukázalo na diagnostike či nie?

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2007 2,0 HDI, 6st AT automat Exclusive
Ford Mondeo Combi 2,0 TDCi r.v. 2008
Ford Focus 1,6 Ti VCT r.v. 2007
Ford Mondeo 2,0 TDCi Ghia r.v. 2005
Citroen C4 1,4 r.v. 2004
Ford Mondeo Combi 1,7 TD r.v. 1998
Opel Astra 1,7 DTi r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 30. kvě 2013 17:28:10 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Tak jsem se právě vrátil ze servisu a mohu vám oznámit že pan mechanik všechny moje požadavky.... nevyslyšel.

Váha vzduchu prý by to být neměla, ale také nic dalšího nevymyslel. Korektní, slušné jednání, ale bez nalezení řešení. Je pravda že během testování, tedy ježdění s připojenou diagnostikou díky dešti se závada neprojevila. Tak snad příště. Prý bude ještě konzultovat oficiální cestou s technickou podporou, ale....

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 30. kvě 2013 18:30:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...já jenom takový poznatek,,,možná to s tím nesouvisí,,,sám ten problém s houpáním nepozoruji ale začátkem týdne mě dělaly komplet rozvody a po nich mám pocit že auto jede líp za plynem je tišší a i přeřazování je klidnější.Tak mě napadlo nemůže to třeba být tím že po nějakém čase se rozvodový řemen malinko natáhne a pak to může způsobovat trošku jiné dávkování čerpadla a vše co rozv.řemen pohání ? :shock:

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 30. kvě 2013 18:57:13 
Offline

Registrován: sob 08. kvě 2010 19:17:37
Příspěvky: 399
Bydliště: Dřísy
Ne ne, tím to není. U Commonrailu čerpadlo tlačí na lištu. Není tady přímá souvislost s polohou kliky a čerpadla. Důležité to bylo u starých motorů pro samotné nastavení předvstřiku. U HDi jsou dva snímače, jeden na klice a druhý hlídá vačku. Jakmile řemen skočí o zub, BSM to pozná a vyhlásí poplach- nouzový režim.
Ale co mě napadlo, když jsem se snažil přijít na problém se saharou. Měl jsem studený motor cca 30 stupňů, odpojil jsem teplotní čidlo chl. kapaliny a na kabel zapojil odpor 330 Ohmů, což odpovídá teplotě varu vody a nastartoval. Samozřejmě že se motor třásl, tak mě to nakoplo a experimentoval. Vyšlo mi z toho, že čidlo by mělo mít víc progresivní charakteristiku, tj. čím vyšší teplota, tím nižší odpor (řádově o 5-10 Ohmů). Podotýkám, že čidlo s termostatem je cca půl roku staré. Teď čekám na lepší počasí, abych to pořádně otestoval. Jak je zima, motor necuká

_________________
C5 2.2HDi,4HP20, kombi, Exclusive
C4 Grand Picasso 2.0Hdi AT Exclusive
Xsara Picasso 2.0HDi
C-Elysse 1.2Vti


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31. kvě 2013 13:50:40 
Offline

Registrován: pát 19. dub 2013 14:35:33
Příspěvky: 38
Takže sme zase na začátku :-) Já už se houpu i při dešti :-)

_________________
C4 Grand Picasso 1,6HDi, fofr klacek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31. kvě 2013 14:35:12 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Je zvláštní, že se prý s tím v servisu ještě nesetkali. Kromě tedy jednou a to prý bylo tlakové čerpadlo paliva, ale jinak nic. Uvidím příští týden snad bude už hezky a teplo abych mohl do servisu zajet znovu.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31. kvě 2013 17:36:33 
Offline

Registrován: sob 08. kvě 2010 19:17:37
Příspěvky: 399
Bydliště: Dřísy
Taky je možné, že to může způsobovat více věcí, ale projev je stejný. Mě to dělá při cca 1500 až 1650 otáčkách. Měl jsem podezření i na regulaci turba. Na tu jsem ještě nekoukal.
Kolik máte najeto? Jestli i v tom by nemohla být souvislost. Začalo mi to dělat při cca 200tis.

_________________
C5 2.2HDi,4HP20, kombi, Exclusive
C4 Grand Picasso 2.0Hdi AT Exclusive
Xsara Picasso 2.0HDi
C-Elysse 1.2Vti


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31. kvě 2013 22:57:47 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Mě to dělalo od té doby co jsem to koupil, to znamená od nějakých 178 tisíc, ale pravda je, že teď mám 200 a dělá to daleko víc.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 02. čer 2013 2:44:48 
Offline

Registrován: pát 19. dub 2013 14:35:33
Příspěvky: 38
Já sem už na 240tis. a začíná mně to pěkně .......

_________________
C4 Grand Picasso 1,6HDi, fofr klacek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 02. čer 2013 11:23:31 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Teraz mam 140000, kupene bolo rpi cca 127000, a hupe sa to od momentu co som to auto kupil.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 02. čer 2013 13:32:33 
Offline

Registrován: pon 07. led 2013 11:56:05
Příspěvky: 23
Bydliště: Skalica SK
ja mám teraz cca 158000 km..
neviem či to má nejakú spojitosť s najazdenými km... v poslednej dobe ( hlavne odkedy som vyčistil váhu vzduchu ) mi auto húpalo čoraz viac už na to nemal vpliv ani dážď..neskúšal niekto tie čidlá ktoré sú pri váhe vzduchu?

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2007 2,0 HDI, 6st AT automat Exclusive
Ford Mondeo Combi 2,0 TDCi r.v. 2008
Ford Focus 1,6 Ti VCT r.v. 2007
Ford Mondeo 2,0 TDCi Ghia r.v. 2005
Citroen C4 1,4 r.v. 2004
Ford Mondeo Combi 1,7 TD r.v. 1998
Opel Astra 1,7 DTi r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 04. čer 2013 3:03:56 
Offline

Registrován: pát 19. dub 2013 14:35:33
Příspěvky: 38
Prosím Vás,

je tu někdo s benzínovým motorem, kdo má stejné problémy?

_________________
C4 Grand Picasso 1,6HDi, fofr klacek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz