Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - FAP filter
Právě je úte 26. lis 2024 0:14:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 337 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015 17:53:08 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 108
Bydliště: Mariánské Lázně
Honza_JM píše:
a že by to v Citroen servisu nepoznali? Už podle těch divných hodnot?
Takže dle vás je hodnota 1001km interval mezi jednotlivými regeneracemi (i když značně podezřelý)?

je tam napsáno průměrná vzdálenost mezi posledními 10
z toho usuzuji, že za posledních 10010Km to udělalo 10 regenerací, neviděl bych na tom nic podezřelého

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015 18:00:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Ano. Průměr znamená, že posledních 10 regenerací bylo po 1001 km. Teda za 10010 km to 10x regenerovalo. Např. jednou třeba po 801 km, podruhý po 1201 km, to je celkem 2x za 2002 km, teda průměrně po 1001 km. ;)

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015 18:23:12 
Offline

Registrován: ned 15. úno 2015 21:13:03
Příspěvky: 35
Dobře dobře,
Z toho usuzuji, že pokud tam ten FAP je, tak je ve výborné kondici.
No a poiud není, tak ne že bych z toho byl nadšený, ale nový kupovat nebudu.
Honza

_________________
C4GP 1.6 HDi 82kW 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015 20:03:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Pokud je to 1.6, tak je regenerace po 1000 km víc než vynikající, ale dost těžko uvěřitelná. Obzvlášť na motoru se 150k km. Při tomto nájezdu by měl být FAP spíš KO. O tom by svědčila hodnota ucpání 94%. Stav aditiva oproti plný nádržce taky moc nevypovídá o ujetých km. Takže podle mě z toho vyplývá, že s tím někdo něco dělal.
Mohl třeba FAP dopma vyprat a nezresetovat to, nebo to může být špatně lajdácky provedený FAP OFF, taky někdo mohl dolít aditivum a opět to nezresetoval ... Dokonce jsem myslím na těch obrázkách viděl nějaký zakázaný hlášky.
Možností je víc a odborník s Lexií by mohl něco poznat. Ale určitě bych se nespoléhal na to, že to bude dobrý a nic se nemůže stát. Jestli byl někdo schopný to takhle pomotat, tak kdo ví, co pomotal ještě.
Osobně bych ten FAP otevřel a podíval se, jestli není vykuchaný. A pokud je, tak bych chtěl odstoupit od smlouvy. Ne že by se s autem bez FAP hůř jezdilo, ale může se stát, že se s ním už brzo nebude smět jezdit vůbec. A později bude neprodejný, pokud ho hodláš užívat jen pár let a pak hurá do světa. Dát FAP do původního stavu po někom, kdo to zprasil, to může být hodně drahá záležitost.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pát 15. kvě 2015 12:33:35 
Offline

Registrován: čtv 30. zář 2010 14:53:29
Příspěvky: 8
Takže podávám info. Jak jsem psal o pár příspěvků na zpět! První regenerace po čištění filtru proběhla po 1018km.(70% dálnice) Motor má najeto 177000km. :D

_________________
Peugeot 308sw 1,6hdi 82kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 9:50:42 
Offline

Registrován: pon 25. kvě 2015 9:38:00
Příspěvky: 1
Zdravím pánové,
mám C4 GP najeto 170 tisic. Motor 1,6. Byl jsem na diagnostice protože mi to vyhazuje hlašku "Risk of particle filter clogging". Myslel jsem, že je to zaneseny FAP filter. Ale na diagnostice v original Citroen servisu mi ukazuje Naplnění filtru pevnych částic na 18 %. Taky dostatek aditiva. Nevíte proč mi tu hlášku vyhazuje?

Najezdil jsem na tom od vyhození hlášky kolem 900 km. Ze záčátku sla spotřeba tak o půl litra nahoru (prvních 250 km) i proto jsem šel do servisu. Teď je to už na normálu. Akorát ta hláška se objeví vždy po nastartovaní auta a pak stále svítí kontrolka "servis".

Jinak ještě k doplnění, když jsem byl v servisu, po těch prvních 250 km najezděných po zobrazení hlášky. Tak diagnostika vypsala, ze průměrná vzdálenost mezi regeneracemi u posledních 5 cyklů je 205 km a Kilometrový proběh od poslední regenerace 411 km. Jinak diagnostika nenašla žádnou chybu, jenom něco, že je nedostatečný proud z baterie do tlumíčů. Ale to říkal pán v servisu, že to může být baterkou, kterou mám 6 let - ještě původní. Nevím, jestli to s tím může souviset.
Nevíte proč mi ta kontrolka nechce zhasnout? Nebo mám ještě čekat na regeneraci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 9:57:22 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Pokud ti sviti MIL kontrolka, tak by tam mela byt nekde zapsan achyba a jeji kod.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 14:32:30 
Offline

Registrován: ned 08. úno 2015 20:23:32
Příspěvky: 40
Zdravím mohl bych touto cestou poprosit co se týče FAP filtru je tu někdo z okolí Podbořan či Mostecka s diagnostikou ?, popřípadě kdo by byl ochoten poradit s vyčištěním FAP filtru a dolití aditiva? Začala my při vyšším vytočení motoru dvakrát za sebou hláška: že by se mohl zanést částicový filtr. Jezdím s autem převážně větší vzdálenosti od 50-150 km , a na pohodu cca max 90 km/hod.Motor v zásadě nevytáčím . Do malejch vzdáleností mám 306 :-) dnes se my to stalo 2x při nutném předjetí . Při této hlášce už je něco hodně špatně ? S pozdravem všem pupajs

_________________
C4-GP-2009-2,0HDI-100KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 15:12:01 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Pokud se ti to stalo pri predjizdeni a jeste k tomu dneska 2x, tak to asi nebude na zaklade vypoctu ale spise na popud cidla diferencialniho tlaku. Takze ten FAP je pravdepodobne hodne zacpany a pri zvysene zatezi hodnota rozdilu presahne nastavenou mez a pak to vyhodi tuhle hlasku. Ted je otazka cim, zda cerinem nebo sazema.

Mas koncovku vyfuku cernou nebo cistou? A kolik mas najeto?

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 15:15:41 
Offline

Registrován: ned 08. úno 2015 20:23:32
Příspěvky: 40
vnitřek trochu od sazí ale z venku poměrně čistou teď jsem přišel od auta bo po přečtení pár recenzí jsem se na ni šel kouknout a koukal jsem po boxu na aditivum ale za pravim kolem jsem nikde schránku nenašel kde přesně by měla být? děkuji

_________________
C4-GP-2009-2,0HDI-100KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 15:21:35 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Pokud je vnitrek od sazi, tak je neco spatne. Saze to nezvlada spalit a ony prolezou ven. Byly by dobre zjistit pricinu. Muze to byt spousta veci - treba i aditivum na suchu.
Schema je tady - http://citroeny.eu/aditiva-pro-fap/289- ... troen.html
A je kryta krytem. Ten plastovy krut musi dolu a pak az uvidis tu nadrzku, ve ktere je ten sacek.

Ale taky muze byt problem v EGR - nezavira/nedovira (a to i kdyz podle diagnotiky je zavreny. Jeden takovy kus mam doma) - tj, porad ochlazuje spaliny a tudiz se FAP nikdy poradnne nevypali, vadny katalyzator, vadne vstriky, a nebo jen proste PLNY FAP - a nekdo jen vyresetoval pocitadlo.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 15:33:32 
Offline

Registrován: ned 08. úno 2015 20:23:32
Příspěvky: 40
Děkuji no to je pěkné to mě čeká fuška to zjistit .Ještě jednou děkuji

_________________
C4-GP-2009-2,0HDI-100KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 15:37:30 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Ale tema vstrikama si myslim to nebude. Spousta servisaku to hned doporucuje menit, ale skoro nikomu to nepomuze vyresit jeho problem. Asi nejlepsi by bylo najit nekoho s diagnostikou za jizdy a zjistit, jake jsou hodnoty diff. tlaku za jizdy a nejlepe zkouknout cely prubeh regenerace - narust teploty a jine.

Mozna zacit fyzickou kontrolou toho aditiva, zda tam je, jestli mas tu moznost. Je to jen sundani krytu zespod a pak vyndani nejaky koliku a vytoceni 3 cepu myslim, a nadrzka ti i s pytlikem zustane na privodni hadicce v ruce. Pokud to budes delat sam, tak hlavne at na tebe auto nespadne. Dobre je delat to na sloupovem zvedaku nebo na jame. V mem aute treba taky aditivum nebylo, ackoliv podle diag bylo 1/2. A to to auto je u nas od nova, ale do 160.000km jej mel tata a ja nevim, kde doslo k tomu, ze hodnota v diagnotice a realita se tolik rozchazely.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 15:50:08 
Offline

Registrován: ned 08. úno 2015 20:23:32
Příspěvky: 40
Dělat to nejspíše sám budu mám v Garáži kanál tak to by snad mělo jít :-) každopádně děkuji za prvotní info

_________________
C4-GP-2009-2,0HDI-100KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 18:44:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 724
Bydliště: Sokolovsko
Ahoj a taky možná prasklá vložka fapu,vlastní zkušenost vše fungovalo jak mělo a saze na výfuku tak jsem koupil nový a bylo vše ok a starý rozřezal a hle v polovině prasklina :lol:

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 337 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz