Fórum Citroeny.cz
http://forum.citroeny.cz/forum/

C1 prevodovka
http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=2832
Stránka 1 z 1

Autor:  petero88 [ pon 21. úno 2011 17:25:41 ]
Předmět příspěvku:  C1 prevodovka

Zdravím

Potrebujem zistiť či pasuje do C1 aj prevodovka z Yarisi, kedže majú rovnaký motor. Myslím ten 1 liter

Autor:  petero88 [ pon 07. bře 2011 0:01:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: C1 prevodovka

Nazdar
No asi mi nevie nikto odpovedať,ale uz som to zistil aj sám, ta prevedovka pasuje viac menej :-)
Ale mám taký problém, ze ta moja má síce nabehaných neakých 200 000 km,ale stále ficí aj ked som myslel, ze ju budem meniť. Ide mi o to ze mi tecie okolo polosi olej a neviem ci a ako sa dá vymeniť to gufero. Nevie niekto náhodou neaké oznacenie toho gufera, nerád by som to kupoval v autorizovanom servise, lebo tam je vsetko predrazené. Bodlo by aj keby mal niekto neakú knihu na opravy tohto vozu, lebo na nete som nic nenasiel. Dakujem.

Autor:  Havlicek.Lukas [ pon 07. bře 2011 19:58:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: C1 prevodovka

kvuli guferu menit celou prevodovku?

jinac vymena je jednoducha .
povolit poloosu v kole,
povolit cep rizeni a kulak,
tlumic s tehlici vyhodit ven a vysunout poloosu
nejaym pacidlem zabrat u prevodovky a poloosu vyloupnout ven - potece trochu oleje
vyloupnout spatne gufero , naklepnout nove a v opacnem poradi poskladat

v citroenu maji nejakou sadu za 150é Kc ale to asi budou vsechny gufera v prevodovce :lol:

Autor:  Cat_Deveraux [ pon 18. črc 2011 10:20:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: C1 prevodovka

Zdravím,

měla bych takový dotaz. Dostala jsem ojetou C1 ( 10/2007, 51 200km, dotaženou z Mnichova takže jezdila moc po městě) a mám trochu problém se spojkou. Nebo spíš.. Otec mi tvrdí, že je to nohama a rukama a zbytek rodiny je se mnou, že tam je asi něco blbě. Ale raději se chci poptat i ostatních majitelů, než s tím vyrazím do servisu a tam mi vymění spojku i když bude v pořádku. Zdá se mi, že celkové řazení stupňů jde hrozně ztuha, často se mi stává že mi nejde zařadit jednička a při couvání to divně cuká.
Takže jsem se chtěla zeptat jestli ta tuhost a špatné skočení jedničky je normální nebo s tím opravdu něco je a musím do toho nasypat peníze:(.

Děkuji za odpověď

Autor:  DukeVanZoom [ pon 18. črc 2011 18:09:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: C1 prevodovka

To se po netu da rict jen velmi tezko. Spojka by mozna potrebovala postelovat, nekdy to muze delat koberecek v aute, ktery nedovoli domacknout spojku, nekdy podpatky ( =) ) a taky v krajnim pripade muze byt spojka znicena predchozim majitelem (a to jde snadno - muj spoluzak (protoze byl a mozna stale je ridicsky de-bil) ji znicil behem 20.000km na Octavii 3x, poprve ve 34.000km)

Autor:  Ufo [ úte 06. lis 2012 18:07:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: C1 prevodovka

Jestli auto jezdilo po městě tolik km tak může být po spojkové lamele a chce to dát někomu kdo si to vyzkouší a posoudí řazení. Jinak u Citroenů a Peugeotů jde jednička většinou hůř. U německých aut z dvojky na jedniičku přeřadíš i ve 30km rychlosti, ale u Francouze ne. U toho se musí skoro zastavit, aby tam šla narvat 1ka. Ať to vyzkouší někdo, kdo má Francka. (Citroen a nebo nějaký mechanik z Citroenu, jen ho poprosit aby se s tím projel a řekl svůj dojem z řezení). Jinak znám případ, kdy jedna slečna přijela do servisu na výměnu spojky a dokázala ji do týdne spálit, tak že je to i trochu o tom umění řadit a nestát pořád na spojce, ale vyřazovat. 8-)

Autor:  tkruska [ úte 06. lis 2012 22:44:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: C1 prevodovka

Ano to razeni na jednicku je problem - z vlastni zkusenosti C3 1.1i tak i P107 1.4HDi.
Jedine co pomaha je si pomoci trochu plynem aby se synchronizovali rychlosti motoru a prevodovky.

Autor:  Ufo [ stř 07. lis 2012 21:55:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: C1 prevodovka

Měl jsem i ZXo z roku 1992 1.4 benzín a taky to s tím řazením ze dvojky na jedničku nebylo kdoví jak slavné.

A teď v nové C3ce máme zase onen benzínový motor 1.4 a je to nepatrně lepší.

Autor:  tkruska [ stř 07. lis 2012 22:37:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: C1 prevodovka

Tak bacha, převodovka těch kolínských trojčat je zn. Toyota

Přebráno z http://www.federalcars.cz/testy-a-recenze/peugeot/7/26/maly-facelift--peugeot-107/

...řazení pětistupňové převodovky z konstrukční dílny Toyota je příkladné. Převodovka japonské značky se montuje také se vznětovým motorem 1.4 HDi z konstrukční kuchyně PSA Peugeot Citroën, u něhož byl snížen výkon na 40 kW (54 k)/4000 min-1 a točivý moment na 130 N.m/1750 min-1 právě z důvodu dimenzování této skříně, jejíž výhodou jsou kompaktní rozměry. Mimochodem, zážehový tříválec 1,0 l patří k nejlehčím motorům ve své třídě se 67 kg, údajně včetně příslušenství.

Autor:  DukeVanZoom [ čtv 08. lis 2012 18:48:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: C1 prevodovka

Prevodovku i motor vyrabi Toyota v Polsku... (vyjma 1.4HDI, coz je motor PSA). Mimojine vykon a tocivy moment tam chybi (oproti jinym autum s timto motorem) z duvodu chybejiciho intercooleru.......

Autor:  fereros2 [ úte 13. lis 2012 6:42:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: C1 prevodovka

Tchýně má novýho Yarise a zařazení jedničky horší než u mě v citroenu, mě se jednička podařila zařadit jen když jsem fakt téměř stál a nebylo to stejně nic moc a to dokonce ani při stání na místě, zlatá převodovka v C3.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/